今日早上我就開始無聊既一日的起點:
起身後,我清潔完,就攞左部nds玩,玩左一陣,我就開左電腦玩
都係無野玩,都係睇下d野,依家都無game好玩,真悶呀
到左中午我係到睇甲鬥王(係無面超人黎呀)^.^
有睇完啦,我有無野做啦,突然fat安打比我,
問我有咩野玩,我答佢:我都無野玩呀,我叫佢揾四洲問下有無野玩啦?
到左夜晚我都係好無聊,我就同啊哥打左陣deck(我慘敗)
之後我就係到睇電視,睇亞運會,同埋期待睇兒歌金曲呀(我好有童真呀)
但係都係好悶=.="