今日早上,起左身,我就開左電腦玩,
過左一陣後fat安打比我叫我同佢去剪頭髮
剪完我就番屋企睇電視,係到睇寵物小精靈
,到左中午,2點9左右我同fat去左田雞屋企玩
同埋等人到,一起去踢波,一陣d人就到曬,
我地就逸東踢啦,去到一陣,就開波啦,
(一開波,fat安帶住個波,係有衝唔係有衝,最終入左啦),
過左陣.黃嘉同啊豹就到,之後
我地就份隊啦,有開波啦,有過左陣,有右班足球隊既人,黎左
我地有一起踢啦............踢到就快6點我就走左啦
番到屋企,我成個人散曬呀......好(巨)啊
|