今日5點幾起左身,但係一陣就訓番,
訓下訓下..突然有人整醒我,
原來係啊哥叫我起身,
我就立刻起身,清潔啦,換衫啦,
之後個fd打比我叫我番學,
我就做神速落樓啦,但係都要係樓下等車
番到學校,今日都係直接上課室,
上到去,先記得無食早餐,真失敗,
今日上既堂都係好好好好好好好好靜,我平時都唔訓舊,
今日比d人唔出聲,唔談話,唔回答,靜到連人既吸氣聲都聽到呀...
攪到我係每堂都可以訓到舊啦,
放左學都無咩咁突別唔講啦.......