今日一起身,,清潔完,就開左電腦玩,
到左8點到9點左右,fat安去左我屋企打deck,
打左都好耐,之後我就打比田雞問佢起身未,
佢岩岩先起身,我盲打比四洲問佢啦,
四洲一早就起左身,問完佢地,過左陣fat安就走左啦
到左中午,11點左右,我就同四`洲出去富東揾田雞,
結果上左佢屋企,有過左陣,就塔車出去啦,
塔E33個部車去,係部車到攞左田雞部psp玩gta,
田雞係到聽歌,一陣就到左屯門啦,
本來一開始就去食野先啦,點知比四洲gag左去買卡先
我地就去左買卡,我就係到做左250蚊汁deck,
汁完我就想去食野,但係四洲同田雞未汁,
攪到我要等埋佢地,佢地攪完啦,我就話落去食野啦
四洲有話試deck,有要等,等下等下,3點幾我都未食野,
之後我有收左d卡,幫我其他deck,之後5點幾就走左啦,
塔車番黎個陣,我地有係到打deck啦,
番到黎逸東,fat安打比我問我係邊?我就話係田雞屋企,
之後田雞話去踢波,我就跟埋去睇下啦,
7點幾就番左屋企啦,衝涼,食飯,打blog,無啦 影左d無離頭既相
|