| «‹ April 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
今日係我生日呀~!!  |
分類: 未分類 |
今日起身後,都係無野做,
起身之後個幾個鍾都係睇電視,
到左9點幾就開始做功課啦,
做下做下,做到12點半左右,
做無啦,落左街買飯食,
之後打比d fd叫佢地黎我到玩,
佢地話可以啊,之後我就係屋企等佢地啦,
到左1點左右怪,佢地到左,
我就係到打deck啦,打左陣,
我地就攪左個比賽,有卡送啦,
最後我勝左,好開心啦(唔知係唔係我生日先樣我啦)
點都好啦,有人陪我過生日都好啦,
但係點解無人送生日禮物比我,
算啦,都好,今年都有好多個fd同我講生日快樂啊,
我開心番曬啦~哈哈~~
多謝咁多位朋友呀,thx~x1000次啦
仲有好多野想講,唔知點講好,
總然之好多謝你地既生日快樂呀~~        
                  
|
|
|
KTY17 於 2009-10-13 01:52 PM 發表:
cm~~
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM~ 生日既話就唔該係早D出聲啦~~ 等我送禮物比你嘛~ 算吧~生日快樂~~
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-10-13 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|