今日都係好平常姐!~
但PE堂啊sir叫我地分組打籃球!!
小弟唔中意打籃球~只中意踢足球!~!
啊sir叫我地鬥球~我地都係唔想打~
之後有個人走埋黎!原來係佢扮整到自己!!
唔想同人打怪!!之後佢就同我地打籃球!~
打下打下~我地唔打籃球,係到玩數字球真好!!~
唔知點解d人唔叫我個數字既!!無引!!只有走黎走黎,同埋避波!~
無野打啦!!~~~哈哈哈哈哈~~~~
我要超越個fd~成為新一代遊戲王者~~!
∼加速∼減速∼飄移~