今日都係咁番學~係學校都係過得好平常~!
都唔知做咩野有望住她~~攪咩野呀~!
之後放左學~本來去塔車既! 但係買完雪糕~
就改左行路呀~無引~!
我想再次失憶呀~依家好多野要記~
中文~英文~數學~人文~咩野都要記啦~個腦就快無位放啦~~