起身~無野做~
中午~去左田雞到打deck
本來諗住攪比賽~但係唔夠人~
所以唔攪~到左4點到啦~田雞話去踢波~
但係我好累~所以無去~番左屋企~
訓舊~之後晚上~今日做冬~
出街食飯~食火鍋~自左餐式~
無引~食完之後~覺得好似一係你死~一係我忙~既咁覺!!
希望無事啦~~~!!!