今日全日都係屋企~~!!
琴日早上陪個FD去亞洲遊戲展!!!
排隊排左成粒鍾!無引!
入到去,就好快咁行去個FD買個樣野,
既店舖~好快就好多人排隊啦!
之後我地行左陣!
發現~有件衫寫住[情侶去死]既字樣!
我地睇到O曬咀~
之後去左旺角行~個FD要買一樣野
送比佢條女~我陪佢有地下行到頂樓!
再落番地下~累死~第一次行旺角~~
之後番番逸東~到左6點9去番富東~~
去學校食自左餐~好自左呀!要排隊既!!
之後上左禮堂聽人講耶穌!聽下聽下~
有抽獎呀!我地有8個人去~有5個中獎呀!
勁唔開心~我抽到個鍾呀~ 平安晚送鍾!~~無引~~
耶穌點解你要咁對我!之後我地走個陣~我送左比人!人有送左比人~!
之後番左屋企啦~~~訓舊~~
|