我都已經好耐無打blog囉!!
係到同大家講腥~唔好意思呀~
近派整到隻手打唔到字,同唔玩得電腦!
所以無打~~依家隻手都未好番!!~好痛!~
講番今日~起身玩nds玩到中午~之後就折左d藥佢~
比隻手吸氣呵~好怪~但係好舒服~唔洗咁硬~
到左6點幾去睇鐡打~佢有幫我包左好多藥落去~
攪到隻手好大~~之後去左食飯~咩野都唔食得~不爽~~
咁就過左日啦~~