| «‹ April 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
打deck過日子  |
分類: 未分類 |
今日12點幾去左田雞屋企打deck
有好多高手雲集~
學左好多野~
打到7點9先走~
依家要比個腦休息下~!
|
|
|
faton 於 2010-03-07 11:23 AM 發表:
我唔係高手--"
|
網主回覆
哦~ Posted at 2010-03-08 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好正- - 打到好累 下次再玩叫多D高手呢.... HAHA
|
網主回覆
哦~ Posted at 2010-03-06 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-03-06 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下次再玩~ Posted at 2010-03-06 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-03-06 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-03-06 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|