今日係放左學後~
番左屋企換衫~
之後去左東提打羽毛球~
有男有女有啊sir~點解無miss
睇人打~自己打~
打到6點閃人~
去左田雞打屋企打deck~
好開心~哈哈哈~下次再打羽毛球同打deck~!!!