今日都係考試..
考人文同中文...
兩份一開始就無希望...
寫到頭都痛呀....
放學番屋企訓舊....
訓到5點幾起身...
睇衝鋒21...蛭魔好型啦...
好想剪佢個頭同隻耳呀...XD
過了今個星期就開始要地獄式特訓啦...
一齊進入頭4名啦....
林浩我要你幫我手呀....唔該.係CM個到答我啦...!!XD