| «‹ April 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
打籃球變左打乒乓球  |
分類: 未分類 |
今日學校D野唔好講啦~
放左學,番屋企食飯.....
之後7點幾去左富東打籃球^^
去左第一樣野唔係去籃球場...XD
去左M記~睇人開工^^XD
之後先去左會所籃球場~
打左無耐~就打左乒乓球~
好耐好打啦~睇到D細佬仲勁過我呀~
反思中.....
之後有去左M記~等人放工XD
田雞你好無品呀~XD
之後就番左屋企啦....訓舊....!!
|
|
|
KTY17 於 2010-04-25 03:43 PM 發表:
cm^^
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-24 08:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-24 08:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係囉~ Posted at 2010-04-24 08:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-24 08:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
蝦新人~無品!! Posted at 2010-04-24 08:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|