| «‹ January 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
唔想睇~  |
分類: 未分類 |
今日係無聊的日子~
放學前~
比我睇到D~
我勁唔想睇既事情~
我只有望住佢地笑左一笑~
但係心中~............(不好的思想)
之後就番屋企啦~
屋企得我同啊哥~
晚飯~M記~
好慘呀.....XD
我覺得妳係中意佢囉~
我有眼睇呀~唔好扮幫我啦~
田雞我要卜你屋企3日~可以嗎????
我要打入決賽!!
|
|
|
KTY17 於 2010-05-28 05:45 PM 發表:
cm^^
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-28 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔記得左~xd Posted at 2010-05-28 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-28 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-28 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-28 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
無聊日子都有意思 很多趣事......... 可以呀... 我都要入決賽
|
網主回覆
yaya!! Posted at 2010-05-28 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|