今日不停地訓舊!!
訓呀~訓呀~
訓到中午起身~
一陣有訓過~
之後起身畫公仔!!
都唔靚既....xd
再訓先!!
好正!!比大家睇d野!!
可能有人睇過啦~
想要呀!!
勁驚唔見左呀!!
唔好比我呀!!
無期離開它們....8888888888