本人已死......
草錢中.....xd
幾時番呀??
唔好煩我啦...xd
至尊無賴真係好好睇...xd
我間中 煲老牛 生抽當 電油 人又老 又無錢 面種腳 又臭 食嘢爽返工手軟 如上黑帶五段 結果 將我反轉
聽完笑左...xd