我本來唔想打呀啦~
但岩岩睇完一d相後就想打.....
我突然想做.....一d人....
例如:宅男~電車男~獨男~左右啦~
其實我想做宅男既.....請大家多多支持~xd
已對妳無曬感覺囉~
放棄吧....
我諗我今年都無望了....
白蘭!!!................. .....家教(動畫)咁就完了....???