| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009年至2010年度三愛班~請番意!!  |
分類: 未分類 |
大家雖然依家日日都見到面~
不過好似少左談話~
所以小弟想請大家食飯~
聚一聚..講大家依家既校園生活.....xD
不過可能唔會成班的~
有意者請留言或回啦~
記得啦~
日期應該係11月左右啦.....
快d啦!!!
|
網主回覆
唔識打字呀嗎...=="xd Posted at 2010-10-18 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-10-18 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我又去..請我食.. 你個TOPIC打錯字..唔係請番意..係請留意..
|
網主回覆
三愛呵...==" Posted at 2010-10-18 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好呀!!xd Posted at 2010-10-18 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀!! Posted at 2010-10-18 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
自己比錢啦...xd Posted at 2010-10-18 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|