| «‹ February 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | |
|
2011 年 2 月 19 日 星期六  |
用了6百幾到啦!!  |
分類: 未分類 |
今日中午用咸魚出左旺角買書~
神速買完~去左信和買野~
一到左就買了卡套(海賊王)
爽~~~~65蚊~!!
之後買碟~scandal碟(送貼紙)
勁開心呀!!180蚊咁就~
再買六道骸卡~有買左個卡包抽爽爆~!!
40+26蚊=66貴呀!!
之後上左k社!!
一開波100蚊!!之後80蚊!!再30蚊!!
最終去食野啦~食左22蚊~不過笑到爆曬!!
寵物小精靈加遊戲王~囧曬!!
番到屋企~肥仔打黎~問我有無野收~買卡套!!
有30蚊!!
今日真係用左好多錢呀!!
得番300蚊係銀包!!
咁就一日啦!!(今日的收穫圖係FB睇到啦)
妳是世上最好的人~
在什麼時候都會CM給我!!....
超量召喚點解要用黑色呀!!!
|
網主回覆
thx~ Posted at 2011-02-20 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2011-02-20 11:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
打錯呀!! Posted at 2011-02-20 11:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hin708 於 2011-02-19 11:27 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thx~ Posted at 2011-02-20 11:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同呀!! Posted at 2011-02-20 11:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2011-02-20 11:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|