今日學完琴~去左71B個站到等塞米同趙鍾清
見到塞米..但係就見唔到趙鍾清......之後係M記到見到佢.....好似貞子(大汗)
跟住我地去左吉之島到睇泳衣.......-口-冇我地要ga泳衣....(有冇搞錯)
行左去寶湖...去左考儀買個間到睇...有一件.But好闊.某位一定岩人兄~囧!!!!清清(-.-不想
打全名)去到某間鋪頭嘅時候就已經買左泳帽同泳鏡(囧...囧....囧...真快手)
之後落左去舊墟到睇..超熱(中暑了)可能係史上3個靈風嘅學生為左買泳衣而中暑...(不
知是誰說的)跟住好好彩咁.....比我睇到有間買泳衣&內衣嘅鋪頭......買了一件黑色下面
係裙嘅一件頭大碼泳衣....$150(淚..呀媽給的2百蚊..快冇了)清清都買了中碼......但係塞米就.....
冇買....之後又番去寶湖..到我買泳帽同泳鏡...囧唔夠錢..問了清清借左30蚊...走人
了-口-1個向左走2個向右走..番到富亨倍塞米買野....係銀包入面居然比我搵到10
蚊....(有冇搞錯)番到黎..先醒起...唔記得買拖鞋...囧..聽日又要出去了
|