今日好無奈...
PE.游泳堂-口-冇上到..呆坐了1粒鐘....(現在還很呆)下次果堂我一定要上.....
煲東瓜..好似上了幾分鐘就下課了.(真係快)
英文~又是出黎講2分鐘野..>囧<好彩2堂咁耐都叫唔到我出去姐..某位男仔出去講..不知為什
麼講講下就笑了-口-還好幾次...我都比佢搞到笑了-口-之後好難得先忍到唔笑..坐係我前面個
個羅遠航....係咁笑..搞到我都忍唔住好細聲咁係個位到笑..差D篌到眼水都出埋黎....
lunch.同左塞米+清落左去睇野&食野...睇完野行樓梯..唔知點解好想跳樓梯...之後我就係得
番我地3個嘅情況下..跳了幾級(汗)個地濕的..一定要扶住D野....(好攰)上到課室之後得番2個字..
同塞米挽打手同埋挽黑白挽到5打鐘..我地挽到去12下
中文堂..好想死.[吊]位..全部人都係男女咁坐..為什麼我要同王文俊這個大日的夢想(好似)是要
當兵的人坐在一起-口-xx的..好想死..-口-如果可以真係好想打晒D粗口出黎發洩心中的不滿..
仲要比2個男夾係中間..(另外果個係我左手隔左一條行嘅羅遠航)..雖然係隔左條行..但還是很想同女仔
坐-口-坐係第2行的尾尾..嗚.好想哭喔(淚)有6個人都同我講話你好慘..唉!!真係好慘呀~考儀
坐左係我前面嘅前面嘅前面..唉~如果可以的話..我很想叫可盈老師你再[吊]多次.但無奈的是
可盈老師講了...想[吊]位的話就要作一篇2000字嘅文--[吊]位嘅原因~唉!!
音樂...分組...羅xx,呀kit..同姓王e位人兄...頂!!又係同你一組...算了我忍你
|