chankayee01
暱稱: 珈儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
>w<
2007-12-09
2007-10-29
2007-10-25
2007-10-22
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*孝儀的blog∼
塞米XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 41
今日人氣: 6
累積人氣: 1365
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


無奈

今日好無奈...

PE.游泳堂-口-冇上到..呆坐了1粒鐘....(現在還很呆)下次果堂我一定要上.....

煲東瓜..好似上了幾分鐘就下課了.(真係快)

英文~又是出黎講2分鐘野..>囧<好彩2堂咁耐都叫唔到我出去姐..某位男仔出去講..不知為什

麼講講下就笑了-口-還好幾次...我都比佢搞到笑了-口-之後好難得先忍到唔笑..坐係我前面個

個羅遠航....係咁笑..搞到我都忍唔住好細聲咁係個位到笑..差D篌到眼水都出埋黎....

lunch.同左塞米+清落左去睇野&食野...睇完野行樓梯..唔知點解好想跳樓梯...之後我就係得

番我地3個嘅情況下..跳了幾級(汗)個地濕的..一定要扶住D野....(好攰)上到課室之後得番2個字..

同塞米挽打手同埋挽黑白挽到5打鐘..我地挽到去12下

中文堂..好想死.[吊]位..全部人都係男女咁坐..為什麼我要同王文俊這個大日的夢想(好似)是要

當兵的人坐在一起-口-xx的..好想死..-口-如果可以真係好想打晒D粗口出黎發洩心中的不滿..

仲要比2個男夾係中間..(另外果個係我左手隔左一條行嘅羅遠航)..雖然係隔左條行..但還是很想同女仔

坐-口-坐係第2行的尾尾..嗚.好想哭喔(淚)有6個人都同我講話你好慘..唉!!真係好慘呀~考儀

坐左係我前面嘅前面嘅前面..唉~如果可以的話..我很想叫可盈老師你再[吊]多次.但無奈的是

盈老師講...想[吊]位的話就要作一篇2000字嘅文--[吊]位嘅原因~唉!!

音樂...分組...羅xx,呀kit..同姓王e位人兄...頂!!又係同你一組...算了我忍你

刊登時間:2007-09-24 07:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 chankayee01 的日誌)


YankI409 於 2007-09-26 08:39 PM 發表:
中秋節快樂xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

!
Posted at 2007-10-03 04:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]