| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| 2007-10-16 |
越涼越想訓...(冬眠)
今日.....中文派番d修詞小測....20題錯多過5題的就要抄野~囧囧囧囧岩岩好15分唔洗抄~
點知對對下可盈老師改錯左1題....咁我又加多一分..16分..太好了(基本上差唔多有半班多要加番一分的了)
之後都冇乜野啦~中史...囧囧囧囧小測4個戰爭....感覺到死了很多-口-(哭)
越黎越眼訓喇~因為實在太涼爽了~最後一堂數學~囧~臨尾15分鐘小測----3題數.....-________-OK掛!!
.....得1樣H.W做炸......正
|
| 刊登時間:2007-10-16 05:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
xdxd你就好啦!!咁少功課-_- 我地班日日都有好多功課呀 你好少打日記]]搞到我都吾知留d咩好 我都病左..要食藥cry-xdxd [take care your body carefully]
|
網主回覆
嗯嗯~因為e排冇乜野打上去嘛~
我都有幾聲咳啦~ Posted at 2007-10-22 06:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[haha]到我黎留cm比你啦xd 我睇唔到你日記打咩-_- 所以都唔知牛咩比你-_- my god[cry3] 天氣凍啦 小心身體啦xdxd
|
網主回覆
-口-睇唔到...........囧
嗯嗯~你都係呢~~~ Posted at 2007-10-22 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|