2月27號去睇飛輪海演唱會,好開心呀!!!!!!!
今日要搭飛機去韓國玩,好開心呀!哈!哈!
上個星期六我去佐跳舞比賽,跳緊個時,我好緊張呀!
於終跳完啦!鬆了一口氣.乎!!
今個星期六要派成績表,要跳舞比賽,仲要食團年飯好煩呀!
希望家姐同我成績進步,實俾媽咪罵呀!
今日曾康琪、吳思敏和沈嘉嘉黎我和姊姊的屋企
好開心呀!
媽媽買左好多新衫俾我和家姐