今日真係超唔開心lo..
由其放學...
我做左一d,我根本唔喜歡做既野.就好似逼住自己去做一d自己都覺唔應該做既野..
而我做左一d對自己交際有益既野.....但自己就感到好痛苦..
真係唔知點去形容....
本身不善於交際既我..
竟然逼自己改死性,多d去同人溝通
雖然認識到好多新朋友..
但自己就感到好痛苦.
終於發現我做錯了....
仲令到自己冇得番轉頭
宜家決定做番以前既我,痴番住排球隊班老友..
一起食飯,一起放學打波
唔會再向課室到傾計,逼住自己去了解其他同學..
始終都唔係自己既專長,廢時令自己或人地都覺尷尬...
都唔知自己點解會逼自己鐘意一d人地鐘意既野
其實我一d都唔like愛的抱抱
只不過我想用呢方面既野,等我同d剛剛認識既人傾計果時就有話題好傾lo
都係變番一放學就返屋企睇mj,無拘無束甘尖叫既我..
本性難移.....
|