油雞日記
chankeilap
暱稱: 霖
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
買了新書
這年做了最笨的事
2007-10-31
買電話和唱k
迪士尼
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
牙yo
牙豬
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 25
今日人氣: 4
累積人氣: 3813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


深水埗

今日就去左深水埗到la.一家人行街

晏就,去左食一間出名食豬潤既舖頭到la.

但我唔鍾意食豬潤就叫左蛋牛通,都好多人排隊

我家姐話之前都唔會.

食完就去西九到行左陣

之後就去食糖水

松記

今次就食刨冰la..雪榚刨冰,都係芝麻雪榚

好食

之後,家姐話去一間叫做八仙的一間賣月餅的舊的餅店

我問佢係邊..佢話太耐無去.但記得果邊附近有間周生生同豐澤,

行左陣.都重係無.

我就問問士多到的坐緊的伯伯

我:伯伯,你知唔知有間叫八仙的一間餅店呀,賣月餅嫁

伯:哦,我知.我知係邊呀..呢,係周生生係附近嫁嗎.豐澤果頭嫁嗎

我:咁姐係係邊呀

伯:係廁所附近嫁,呢,係元洲街,呢到行過去嫁嗎.行好遠嫁,果到有得搭小巴,但都唔係好遠

我:呀....哦...

之後行左附問下人都到左..

我覺得個伯伯好好笑...

=======================

我畫左d畫..

俾d意見呀..

刊登時間:2007-09-15 09:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]