今朝有早會...熱死了~- -'
番到課室..成班人湧埋去locker度..
迫死我- -''
e+冷氣換番..好涼..正!
L.S....要我地形容男生..
搞笑!Ivy寫:淨色..直條..格仔恤衫..永冇其他款!
唔知點解佢咁諗...
lunch~出KFC食..飽死~
上H.E.織頸巾..
拆左兩次- -''織得太闊..
落堂..織得太短..好慢- -''
得1分-0-'''
放左學..留係學校打排..
打完回家~