| «‹ July 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
| 2008-11-02 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾醒左-3-'
做TVnews
難到暈~- -'
做左兩個就唔做啦..今晚先啦
今日五旬節音樂會..
要表演
12點搭9要番到學校
差d遲到~
去到綵排..
跟住就開始...
d歌都幾好聽既..
不過有時悶左d-3-'
@@' 見到有個勁似張敬軒既人
聽到六點幾就走lu~
敏..君..梓浠..同我一齊等埋賴彩
企係學校門口..
之後梓浠趕時間..走先
同賴彩say完88就走lu~
一路同敏..君傾計..
佢地真係好可愛~!
晚餐- - ->打邊爐
飽到癲- -'''
|
|