今日涼左d....
manka黎左我屋企...
跟住去neway唱k...唱左好耐
夠哂本啦~!
跳舞..跳到好累~
搭804番屋企...時運高- -
撞到唔應該見到既人...
落車好似比佢見到我- -'''
夜晚出新城市食飯..媽生日..
食上海野..正!
不過果個酸辣麵好辣! 妹<---怕辣鬼食唔到xd~
<---炒鱔 <---炒年糕
<---海哲(好爽口~!)