| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
| 今日去左街~ |

今日我好早就起左身啦~~開左個電腦玩MSN同上網睇下野~~睇左關於升中六既野~~我有D擔心呀!!我唔知自己升唔升到中六希望上保佑我同比一次機會我~~~我上網上到12點鐘到~~我就同呀魚傾下電話傾下傾12點幾我就食中午~~食完中午我就睇電視~~睇下睇下~~睇到2點呀魚就話今日可唔可以陪佢交收~~我就在睇電視睇到3點我就陪呀魚去交收~~跟住我地兩個仲去左藍田~~去左藍田行下行下我地仲睇中左33我地就買左佢番屋企啦~~跟住我仲去左呀灸屋企幫佢安裝野~~跟住6點幾我就番左屋企啦~~驚屋企人擔心呀!!!今日就係講到里到~~聽日在講~~~唔知聽日有咩野講~~~聽日見啦~~~
|
| 刊登時間︰2007-07-22 11:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
| 今日去左街~ |
今日我真係出左街呀!!!今日起身見到我呀媽係度做家務~~跟住我媽媽就落左街做晨運~我就係屋企玩下電腦睇下野~~~睇睇下我呀媽就番黎啦~~跟住我就去食早餐~~食完我就做家務~~10幾我就睇下電視~~11點幾我地就去左飲茶啦~~番到屋企3點幾啦~~我冇咩野做~我幫魚魚洗白白呀~~幫佢地洗完之我就到我洗白白啦~~6點啦~~我就睇電視睇新聞~~睇下睇~~跟住就在睇下有咩野睇~~在睇~~到宜家啦~~我玩下MSN同打緊日記囉~~唔唔~~今日就係咁就過左一日啦~~天呀!!!保佑我升到中六呀~~今日講到里到~~聽日在講到~~!!唔知聽日有咩野做呢~~ |
| 刊登時間︰2007-07-21 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 32 | »
|