呢幾日 有一d感受 我明白到 朋友的定義 唔知大家認為朋友係咩呢 一起玩算唔算? 共生死? 呢幾日 我明白到朋友有難的時候 例如:金錢上的問題 小問題 感情問題 佢地都可以幫到你 但係我就唸 如果有一日 你同你的朋友可以到 生死的時間 你地認為有冇朋友會同你共生死 可能太恐怖 我都唔係話同你共生死就一定係朋友 但係唔知你地身邊有冇朋友係真心對你呢? 呢幾日 ut 好早放 令我有一種仲慘過放假的感覺 放假的時間 日日都係同一班人 做同一樣野 同一個地方 e加 平時番學 可以熱鬧d的時間 又小左 放學又冇錢 我好似n失青年(冇女 冇錢 冇野做 冇成就 冇學識 ....) 我覺得我的生活 離開唔到打機 我真係唔想再係咁....
|