♀平平♀Blog
識我的要留CM 唔識都要= =
chanpingping
暱稱: 平平>.<
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-11-22
2010-11-13
2010-11-06
2010-10-18
2010-10-15
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 189
今日人氣: 0
累積人氣: 1384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


生平見過上堂最垃圾的老師-張時紅 忿怒 分類: 未分類

今日放學  打波之前 同健.鋒.言.培.倫.毛.....打波  之後開始講起張時紅  
一係唔講  講起把幾火 
講起佢的惡行 多到數唔哂  最勁有幾種
第一:上堂hea到落堂   一入到黎講goodmorning class 之後係黑板寫下幾條數  叫我地係咁做做做 又唔講  做到落堂  問問題唔理  叫我地自己睇黑板例題   我屌你咩  明就唔洗問你啦 都唔明佢做咩老師
第二:教書方式     佢d教書方式真係搞笑  講到我地完全唔明  知唔知佢點教呢  一黎跟書抄一d問題出黎 之後 佢就咁(咁咁咁 之後a+b+c就=下一步  之後咁咁咁又下一步 咁咁咁就下一步)  完全冇人明  問問題又係果個答覆  自己睇黑板  87到佢  平時都小時間教書  一味叫我地係咁做 一教書仲教到鬼唔答8  頂你咩
:最膠就第三係呢樣   直頭唔應係老師做的野    呢幾日  ut完左  佢卷都改得慢  都算 ........佢冇卷對味教書 冇問題   屌佢 佢教番ut做的野(平方差)     重點唔係佢教呢樣野   係佢根本味教哂就叫我地去ut    比起其他老師  e.g文sir  比佢教過都知  佢的教書方式就係  會問我地明唔明
唔明比我地答 佢會好好咁答  答到你明  張時紅唔係  佢係唔理我地明唔明  有時連我地問問題都唔理     

我明白可能有人會問  (你自己唔溫書就話呀sir )  我係到講就係 我明白自己溫唔溫書係自己問題  咁我又想問 呀sir唔教書叫我出去ut就係唔係我地問題  

仲有唔止我個人問題   仲有一d例字     張浩賓  上年數學第一  今年69  相反  轉一轉老師  對e班黎講 6十幾 正常  e班仲有人9十幾分
仲有合格人數係我地幾倍     同樣比佢教的班的同學一向都知到佢的教學方式    真係全都是我地問題? 

(p.s 我唔係想怪佢搞到我唔合格  更加冇唸過推個問題比佢  我自己都有問題)

同意佢的行為  請比cm   講出你的感受  有冇玩開qooza都可以  我會睇你地的留言






訪客留言 (返回 chanpingping 的日誌)


肥賢 於 2009-11-17 12:29 AM 發表:
你真係勁料`咁樣屈我都得;你神化野啦;唔知個邊友係邊個又係我`?你係咪笑料黎.3.?
我會打個d符號`;?我係咪要笑`;?神手`;好心你啦`你搵唔到係邊個又要屈鳩我`;?
我有幾可會玩blog`?你係咪真係想搞gag`;?如果你想搞gag話你自己好矮0.0v
我地會笑晒`唔該;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無名"屎" 於 2009-11-15 04:17 PM 發表:
傻仔
比你估個謎語(我係邊個)
提示:晨班fd入面好高既^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



不留名 於 2009-11-15 12:15 PM 發表:
樹熊教書...佢就正
照書講...羅成萬蚊
我地...羅廿幾分
佢就正
我地就PK啦
平哥哥
放係其他科到拉分
仲有成個下學期未頂
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kawoon_6a 於 2009-11-14 09:38 AM 發表:
c0mmen+;)
張樹熊無教我班好好彩;
文sir的確係教得好好(:
講真戈句;
我覺得好過鄒sir(:
其實今次份卷都算難嫁啦;
我地班都係得5個人合格;
最高分戈個都係得60- -
最低戈個就6分啦下~
真係唔識就去問文sir囉;
問張樹熊都哂氣!3!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lego 於 2009-11-14 07:51 AM 發表:
算吧`
學我上佢堂做自己野
得閒先聽幾句
反正都唔合格
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamlove123 於 2009-11-14 12:35 AM 發表:
算啦!!!
佢一直都係咁膠...
問佢野.(哂氣)
老連教中史都教到有7頁味教
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



little_fish 於 2009-11-13 09:52 PM 發表:
算把啦v3v!
培敦d老師一向有問題-_-!
你唔係讀左咁耐都唔呀-0-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係全部都係咁家   有d教得唔錯e.g 除33 文sir 呢d唔錯家   仲有miss ho
 
Posted at 2009-11-13 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandyLau411 於 2009-11-13 09:50 PM 發表:
我同意你所說的
我數學每次都合格
今次竟然唔合格
唉........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都話  聽書的都唔合格的唔止你一個 
Posted at 2009-11-13 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sky030201c 於 2009-11-13 08:31 PM 發表:
Comm3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AnG31a 於 2009-11-13 08:03 PM 發表:
上堂想搵次聽書都吾得lor-,-
佢教書ge方法;;
搞到我聽左等於冇聽`(=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咩邊個會明   e加的情況係  唔聽書的唔合格   聽書都唔合格呀  
Posted at 2009-11-13 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]