今日放學 打波之前 同健.鋒.言.培.倫.毛.....打波 之後開始講起張時紅 
一係唔講 講起把幾火
講起佢的惡行 多到數唔哂 最勁有幾種
第一:上堂hea到落堂 一入到黎講goodmorning class 之後係黑板寫下幾條數 叫我地係咁做做做 又唔講 做到落堂 問問題唔理 叫我地自己睇黑板例題 我屌你咩 明就唔洗問你啦 都唔明佢做咩老師
第二:教書方式 佢d教書方式真係搞笑 講到我地完全唔明 知唔知佢點教呢 一黎跟書抄一d問題出黎 之後 佢就咁(咁咁咁 之後a+b+c就=下一步 之後咁咁咁又下一步 咁咁咁就下一步) 完全冇人明 問問題又係果個答覆 自己睇黑板 87到佢 平時都小時間教書 一味叫我地係咁做 一教書仲教到鬼唔答8 頂你咩
:最膠就第三係呢樣 直頭唔應係老師做的野 呢幾日 ut完左 佢卷都改得慢 都算 ........佢冇卷對味教書 冇問題 屌佢 佢教番ut做的野(平方差) 重點唔係佢教呢樣野 係佢根本味教哂就叫我地去ut 比起其他老師 e.g文sir 比佢教過都知 佢的教書方式就係 會問我地明唔明
唔明比我地答 佢會好好咁答 答到你明 張時紅唔係 佢係唔理我地明唔明 有時連我地問問題都唔理
我明白可能有人會問 (你自己唔溫書就話呀sir ) 我係到講就係 我明白自己溫唔溫書係自己問題 咁我又想問 呀sir唔教書叫我出去ut就係唔係我地問題
仲有唔止我個人問題 仲有一d例字 張浩賓 上年數學第一 今年69 相反 轉一轉老師 對e班黎講 6十幾 正常 e班仲有人9十幾分
仲有合格人數係我地幾倍 同樣比佢教的班的同學一向都知到佢的教學方式 真係全都是我地問題?
(p.s 我唔係想怪佢搞到我唔合格 更加冇唸過推個問題比佢 我自己都有問題)
同意佢的行為 請比cm 講出你的感受 有冇玩開qooza都可以 我會睇你地的留言
|