♀平平♀Blog
識我的要留CM 唔識都要= =
chanpingping
暱稱: 平平>.<
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-22
2010-11-13
2010-11-06
2010-10-18
2010-10-15
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 189
今日人氣: 4
累積人氣: 1392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


我是誰 分類: 未分類

唔知大家認為我係咩呢?高度凸出的人?好串的人?搞笑的人?          我唸  我係呢個地球上最傻的人   我傻到     時間都不知   過了一年多    每天的都只有等待   等有一天我可能拖你的手  等有一天我們可以一起      每天我都害怕有人搶走了你    原來     我才是第三者     每晚都在msn等你的問候    每一次你回復我手機的sms   我都很開心  但當我番看收件箱和寄件箱的對比  我開心的心情每一次都淡了   每一次我和你有機會出街  無論一班人  還是你和我  我每一次....每一次  我都沒有勇氣拖你的手   每一次當我想放棄的時候  我都跟自己說    我同你可能仲有可能...有可能家.....       每一次我都想認識你的內心   但你每一次冷淡的回應  都令我止步   有時候 我都會問問身邊的朋友  每一次他們都叫我放棄     但是心中每一次的支持  令我一次又一次不放棄   日子一日一日的過去   我對你的感覺  都不又自主的  一天一天流失  直到今天  我知到你原來有一個你心愛的人  我心中的支持  都變成了推動我放棄    可能  我沒有得和他比  可能你從來沒有鐘意過我    我都不知了    真的累了   不想再落去  



祝你永遠開心   快樂   
          
                                                                                               BY:平






訪客留言 (返回 chanpingping 的日誌)


lamsinyu 於 2009-12-04 10:48 PM 發表:
β3 hap1;;
c0mm3N+ =D
相信自己每1個決定`!
只要你認為是對的 ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



不留名 於 2009-12-04 08:23 PM 發表:
平平...
我上次都試個咁啦...
唔駛唔開心架w0
唔好咁upset啦
小弟支持你~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fishmyy 於 2009-12-03 10:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuwai630 於 2009-12-03 05:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyt0302 於 2009-12-02 10:36 PM 發表:
唔好唔開心
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyt0302 於 2009-12-02 10:36 PM 發表:
唔好唔開心
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandyLau411 於 2009-12-02 09:55 PM 發表:
CoMmEnT
Be Happy
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



過路人 於 2009-12-02 08:20 PM 發表:
呢D野唔好咁執著啦...呢D野真係冇得勉強嫁!
唔緊要嫁...睇開D吧...可能他朝一日佢會回心轉意發覺你先係佢既真命天子呢!
你可以繼續守護佢..但千祈唔好做第三者喎*3*
(做唔到情人.都可以做朋友姐.如果你真係好鐘意佢..等佢失戀果時就係你既好機會...kuku!!)
加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx your cm   明的 
Posted at 2009-12-02 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

多謝你的開解
Posted at 2009-12-03 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kawoon_6a 於 2009-12-02 07:39 PM 發表:
comment:)
behapi:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-02 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baby_ling720 於 2009-12-02 07:34 PM 發表:
c0mment;]
be happy啦爸爸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
 
Posted at 2009-12-02 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]