落雨,心情又會好似要追隨...
過番D開開心心既生活,
係最埋想...
可以日日都同你地過埋依D咁既生活,
同sWeeTheArt一齊...
同埋身邊一班好朋友,
最幸福莫過於此...
有人喜歡想有愛情.
可惜勉強唔到...
有喜歡單身,
可惜偏偏一見鍾情,
講你地都唔會明,算啦~
如果你地可以感受到,可能會較貼切D~
祝你地幸福下去...!~
下午茶,照舊呀~!
SEE YOU SATERDAY ~!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |