| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 | |
| 架下好攰哇@@ |
|
尋日print野果陣..先g就黎冇晒色..
print出黎既當然5好睇啦..大家抱歉啦..
俾5到好既你地睇..整到兩典半訓嚕..
今朝返學持續咁凍哇..朝早miss wong好書分享@@..
全校d同學好似冇咩反應..上班房收通告..
齊晒啦..thx^^..
P.E.堂5洗跑9分鐘住哇..成班人HIGH左..
入去做體能先..累透了..
做完出去打左陣波波哇..跟著數字球..
amway輸左哇..俾人掟屎忽..
lunch後..井sir嗌我典下去賣旗既人仔..
典完拎落去俾miss lam..跟著中文同世史都係呆等放學-00-..
肥嘉病得好很重啵..快d好返啦!!..
放學打波..打打下我超強..
先係左腳小腿抽筋..10分鐘到..
到右腳小腿抽..喪了嗎?!..
可能尋日跑步果陣整親d筋..打到6典返到屙企哇^^..
聽日要努力哇..mockmockmock會考會考會考..
|
| 刊登時間︰2006-01-23 06:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 | |
| 今日好很頹~** |
|
今朝起身做左丁丁功課..做到咁上下online問人野..哈
跟著搵mapmap..thx肥嘉幫手..
卓卓滿意哇^^..跟著想打波..
典g去左fd度..反呀反,,反呀反..
跟著返屙企..7典開飯..
8典出去跑步嚕..好舒服..
不過冇雲同月睇T^T..跑左20分鐘到..
肚痛哇..今次係急便便..
嗱嗱聲跑番屙企炸廁所..好啦..
卓卓+油啦..等你哇..呵
|
| 刊登時間︰2006-01-22 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 216 | »
|