| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 13 日 星期六 |
 | |
| 肥hei生日快樂 |
|
肥曦生日快樂哇!!!!
祝你越大越令仔..減肥神功呀 ha..
得閒出泥打波啦..keke∼
|
| 刊登時間︰2006-05-13 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 晏就好開心呢@v@ |
|
@@今日出上水諗住拎消費卡..順便買左件衫同埋一d小東東..
個salesgirl好好人呀!!..又令喎 傾左15mins到-0-..
原來佢做part time的..都係17歲 哈 下次再去買衫..
嗱..我唔係花心呀!!!別誤會我!!..
今日晏就好開心呀!!!..見到好多好得意既BB仔!!!..
勁得意超得意爆得意!!!..跟著撞到man 一齊搭車..
佢補習我返歸..
man走左之後-0-..見到顏美麗@@..
斷估佢唔係有大肚腩呱..我見到佢有左-0-..
個肚好圓..遲d返學校佢d動作實好大..
晒命--||得啦知你有BB啦--||..跟著roadshow@@..
聆聽係要從人地個心出發..企係人地既立場去諗..
用番你既感覺回應佢..仲有每個人都需要關心..
簡單的一句問候..就係關心的表現..
哈..睇完呢篇blog既你快d關心我啦..XDDD
|
| 刊登時間︰2006-05-13 02:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 216 | »
|