chanshufung
暱稱: ...
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同學,安息吧!!
Over!!~~
開心指數:85%
好緊張XD"
嘟!!
文章分類
全部 (91)
未分類 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 506
今日人氣: 8
累積人氣: 2527
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 2 日  星期二   晴天


飛起的一天~ 呆滯 分類: 未分類

今日的考bio同英文
bio炒到飛起左
得個18/50
搞到我有d灰...
不過我立志下次一定要努力
希望我聽書個時唔會訓著= =(話說之前我生物堂次次都恰眼訓....)
英文就考得幾好(應該)
我要95分啊-.-
老豆,你注定輸比我啦,同我賭英文分數,你未死過啊,哇哈哈哈哈
番去今日既經歷先:
又話說我調左落地下小食部當值
感覺差唔多-.-
不過有多D地方行下~
Bio堂對卷...
仍舊恰眼訓...
難道我唔係讀bio既料子??
唔理-.-總之我一定要讀chem!!!
數學堂
教球體既表面面積
都ok既...
再一次話說我個死人位睇黑版超辛苦啊!!!
畫個圖畫到想爆粗(誇張手法)-.-
芷瞳唔好唔開心a__a
成班fd都撐你~~
之後測英文
難度:一般偏易
放學後梁宇打比我
竟然話我唔等佢-.-
嘟..
sor囉-.-點知你唔係做電燈膽啫-.-
番歸後....
又要爆溫-.-
溫左都未必有用
再一次嘟....
唉..我真命苦....
無論係情路或是學業路上都係咁崎嶇...
不過咁...
「前路縱崎嶇我未逃避  為著理想我.....」(被路人甲打斷了)
路人甲:「收聲啦...好難聽啊-.-」
「........」