今日的考bio同英文
bio炒到飛起左
得個18/50
搞到我有d灰...
不過我立志下次一定要努力
希望我聽書個時唔會訓著= =(話說之前我生物堂次次都恰眼訓....)
英文就考得幾好(應該)
我要95分啊-.-
老豆,你注定輸比我啦,同我賭英文分數,你未死過啊,哇哈哈哈哈
番去今日既經歷先:
又話說我調左落地下小食部當值
感覺差唔多-.-
不過有多D地方行下~
Bio堂對卷...
仍舊恰眼訓...
難道我唔係讀bio既料子??
唔理-.-總之我一定要讀chem!!!
數學堂
教球體既表面面積
都ok既...
再一次話說我個死人位睇黑版超辛苦啊!!!
畫個圖畫到想爆粗(誇張手法)-.-
芷瞳唔好唔開心a__a
成班fd都撐你~~
之後測英文
難度:一般偏易
放學後梁宇打比我
竟然話我唔等佢-.-
嘟..
sor囉-.-點知你唔係做電燈膽啫-.-
番歸後....
又要爆溫-.-
溫左都未必有用
再一次嘟....
唉..我真命苦....
無論係情路或是學業路上都係咁崎嶇...
不過咁...
「前路縱崎嶇我未逃避 為著理想我.....」(被路人甲打斷了)
路人甲:「收聲啦...好難聽啊-.-」
「........」
|