今天照常番學~ 數學教新野~~ 好彩我識啫...^_^ 放學去左視藝室 喪傾計,同梁宇,小翹翹~ 到7點幾走人 放學途中再傾a_a 小翹,你諗清楚啊,好多野miss左就冇架喇...珍惜眼前!!加油@@ 話說我都諗通左好多野 解決左我多心既問題~~ 我而家個心更堅定,更想打好呢場仗 雖然個心已有個傷口 但我相信好快會痊癒 我愛她... 我十分愛她... 所以我不再怕任何的痛 不再怕任何的困難 漫長的戰役 放馬過來 I can make it!!! 「喀嚓---」