| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 小毅行者 |
分類: 未分類 |
今日真係可以話我人生之中最大的挑戰!!
因為今日係行小毅行者(行山),要行足一日一夜
即係我唔係行星期六,我係星期六到星期日
唉!!真係超辛苦~~
個到D VIEW真係超靚!!!
我咁大個仔都未見過咁靚海水:

真係超清!!
不果最開心係D野食都唔係好難食
我仲而為MS YU煮個D野係勁唔好食
但係唔係喎,都幾好食(可能係肚餓SO先咩都食)
我兩位班主住都黎左!!真係好感動呀,佢咁辛苦行上黎就係煮飯俾我地食
睇下: 
行去食飯都行超來!!
搞到我地勁肚餓!!
仲俾人話左,而為個間士多係食飯地方,點知唔係(勁失望)
但係因為超肚餓SO我地去食左豆腐花!!
真係VERY YUMMY!!不知呀邊倘邊個食左4碗!!
行到去黃石碼頭真係超好笑
睇下:

最後到左終點成班係個地下都SLEEPING

岩岩好有錢搭的士番出去西貢碼頭
莪嵮嫡沒侑勇氣薱伱說 "莪嬡伱" |
| 發表時間:2009-11-11 04:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|