今日真係爆開心!!
因為今日我地一家人同表妹阿姨去左山頂!!
行左勁來先到山頂覽車站~~唉......阿DAD有話佢係香淘有好多腳毛(即係咩都識去)
點知佢都唔識行!!=..=
去到山頂覽車站!!!嘩!點解會咁多人~~仲知係咁就搭的士啦!!!
D覽車開得好快呀~8分鍾黎一駕車So我地好快就上到車!!
一開車,超high呀!!未時過搭車係咁的感覺!!!仲正過搭ocean park個d覽車!!!
好快我地就5左山頂啦!!!真係fantastic呀!!!我冇諗過山頂是咁靚的~~~wowo
我地去左山頂市集買clothes !!真係估唔到d野仲超便宜!!!
阿哥同文希就買左呢套clothes,真係超靚,大家可以睇下

喂住我地去行另一個商埸,過到的商粅冇咩特別
同我們平時行過d差唔多,都係山頂市集特別的!!
但係個個商埸真係都幾靚,但係d野就都幾貴!!!!我係商埸睇中左個銀包,但係因為太貴sO冇買到!!!
跟住之後我地去左食野,但係D野食同係出面冇特別~~
最特別都係杯CHOCOLATE MILK 超深色

跟住食完野,我都係決定買阿哥個種CLOTHES,但係我就印左呢個圖案

我都覺得幾靚!!!
我地要走啦,真係有D唔捨得呢個地方,山頂真係好舒服呀!!
我地搭覽車番落去,超HIGH呀,覽車係倒轉行!!
記得留CM俾我呀!!!
俾下意見我呀!~~~~