| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 2010-01-21 |
分類: 未分類 |
哈哈!!估唔到今日我表哥有假放喎,真係太好啦!!
今日我地放左學之後就出左去cb(銅鑼灣)玩!!我地去左食野之後就去左cafe玩遊戲!
d game超好玩呀!!!
去銅鑼灣一定唔可唔去cafe呀!!!哈哈.
莪嵮嫡沒侑勇氣薱伱說 "莪嬡伱" |
| 發表時間:2010-01-22 05:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cM)倗苃Ooooo.... ......)./....(cM).... .....(_/......)./..... .............(_/......` 餾圷cM送妳柷鍢願妳赽樂! `````c```M``````c```M `c```````````M`````````s c```````````````````````M c````辷啶崾囙來餾唁ō```` M `c````````姺謝孒`````````M ```c``````記淂囙`````M ``````c`````````````M `````````c```````M `````````````_瘋 ?.☆˙*. ☆˙ 、 ☆. * ★。 ‘★. `★`˙? cM)朋友Ooooo.... ......)./....( cM).... .....(_/......)./..... .............(_/......` 馏下cM送你祝福愿你快乐! `````c```M``````c```M `c```````````M``````````s c`````````````````````````M c````一定要回来馏唁哦```` M `c````````先谢了`````````M ```c``````记得回`````M ``````c`````````````M `````````c```````M `````````````_疯 ?.☆˙*. ☆˙ 、 ☆. * ★。 ‘★. `★`˙?
|
|
|
oalexo 於 2010-01-22 05:56 PM 發表:
cm
|
|