| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
2010-01-24  |
分類: 未分類 |
今日我同我阿哥表紆,班主住AND同學去班主任屋企留下個個會所都打保齡!!!!
唉.....我真係最屎呀!!問頭次次都落坑~~笑死人!!
之後MS WONG同MR.LAI都黎左!!!嘩,超驚囉,但係唔講唔知MR.LAI真係超好人,MS WONG打保齡超勁!!
我之後就仲左幾球~~~哈哈
喂住我地2點幾走左!!要陪我表妹去睇飛輪海!!
去到葵芳,都4點幾啦,但係佢地都仲未到囉!~
等左,一陣,佢地到啦!!但係我地係睇唔到佢地,只可以係個商埸到睇佢地背影!!
嗚嗚!!勁唔LIKE囉
但係最後我地都係番左屋企睇DVD
表妹,小心我部CAMERA呀!!好貴
莪嵮嫡沒侑勇氣薱伱說 "莪嬡伱" |
| 發表時間:2010-01-28 05:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
oalexo 於 2010-01-28 08:16 PM 發表:
Cm
|
|
|
Fade_ 於 2010-01-28 05:19 PM 發表:
路過,,,Comment x)`
|
|