| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 10 日 星期三  |
| 2010-03-10 |
分類: 未分類 |
而家正在上設另堂中......
因為!阿sir唔舒服SO斜我地係電腦室玩。
唉...真係慘,頭先俾人鎖左機囉,勁=o=喎。
真係好似無咩野做呀!可唔可以快D放學呀?
都無咩野打啦!好啦,就咁先
88!!
買左新手機
莪嵮嫡沒侑勇氣薱伱說 "莪嬡伱" |
| 發表時間:2010-03-10 11:09 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
oalexo 於 2010-03-10 08:39 PM 發表:
cm
|
|
|
coco13 於 2010-03-10 11:17 AM 發表:
你點會冇野做w0 你睇周秀娜寫真xd 睇到咁開心牙拉;; 低你比鎖左部機(!) c0mmenT);
|
|
|
nonono(!!)`我見您岩岩有睇周秀娜寫真嫁^v^! 仲睇得好好好好好好好好好好好好開心tim^_^,
|
|