| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| MK |
分類: 未分類 |
今日真係勁開心囉!!
同老鼠仔,阿媽,雯晞,娟姨,CARMEN姨,翠兒一家人去左MK買野!
勁恐怖!連平時唔註中外表的老鼠仔,竟然今日買靚3!我同阿哥都有買到野。
我就買左條紅3紅褲,超正呀!阿哥就買左件藍色褲,3唔記得左啦。
最正係勁辣魚旦,真係超正呀!細個係MK食魚旦個種感覺番哂黎啦!!
仲知今日我地d細佬個個就買左好多野,勁開心。!!
莪嵮嫡沒侑勇氣薱伱說 "莪嬡伱" |
| 發表時間:2010-03-15 01:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
coco13 於 2010-03-15 07:22 PM 發表:
小朋友); 你真係好有童真架啫xdddddd
|
|
|
oalexo 於 2010-03-15 06:58 PM 發表:
CM
|
|
|
[[[[細戈係MK食魚旦戈種感覺返晒黎拉(!!)]]]] 依句好好好好好好好好好好有童真- +
|
|