chansuet : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
It's Snowing``~~
chansuet
暱稱: SnOw~~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2010-05-22
考完試啦/.....
仲於番黎啦!~
`~停課啦,gag神番黎啦...
`~家.碎了../""=.+ ...

:: 日誌分類 ::
全部 (23)
'SnOw的文章/~~?!' (8)
未分類 (15)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 23
留言總數: 87
今日人氣: 0
累積人氣: 1589

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 7 月 18 日  星期五   酷熱


`~我番黎啦../"=.+"~?! 開心 分類: 未分類

 我,

本人,

番黎啦!!!

闊別咁耐,

係咪好掛住我呢/....

冇打blog咁耐,

我蓄埋左好多爛gag,

要同大家分享.....

其實/....

呢個地球真係圓架!!!

我仲發現原來我呀媽係有波架!!!

發現到呢d,

我真係好開心!!!

至少我知道我細個唔係食屎大/.....

最近有好多電影上畫,

唔知你地有冇去睇呢/....

我就冇啦/....

因為我三日一小忙,

五日一大忙,

一個星期後我嘅生存指數都好妙忙,

最近果個咩鬼野奧運抄好熱門,

本來我都想去搵套.,,,,,

不過我諗諗都係冇去到/....

因為我心諗錢財身外物,

搵咩差野/.....

搵左送我一對翼就差唔多/...

前幾日,

芬芬同d朋友去睇日出/....

我冇去到/...

因為唔講你唔知/..

其實我唔係太陽伯伯嘅fans,

我係月亮先生嘅fans,

因為月亮好似後生d/....

好啦/...

今日講住咁多先/..

五星戰隊提醒你"呢排唔好去祼跑啦,紫外線指數好高呀/...."

  

  






訪客留言 (返回 chansuet 的日誌)


mimilam24 於 2008-07-30 07:34 PM 發表:
又係爛gag..
真係我個好拍檔下..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chiuchiu1002 於 2008-07-28 07:37 PM 發表:
*街陳雪!!
咩叫高唔過你既藍星人.
我同我小*心D!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C0Is 於 2008-07-24 11:01 AM 發表:
不要去裸跑...
要去..你去好啦...
cmmm'*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy_tlp 於 2008-07-24 01:06 AM 發表:
cm...gag后-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂/...
 
Posted at 2008-07-24 10:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RinGO_ 於 2008-07-23 12:44 PM 發表:
d gag都唔錯唔錯..
搵日同你過返2招先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁你9月一号準備接招啦/...
Posted at 2008-07-24 10:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chiuchiu1002 於 2008-07-22 04:23 PM 發表:
我鐘意你句生存指數都好妙忙.-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你發現呢句係好句呢/....^^
Posted at 2008-07-23 10:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MISCHIEF_KIS 於 2008-07-22 01:29 PM 發表:
-vv-`
點解你可以有咁多gag講-0-
真係好想快d返學..見到你地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你想知點解呀/...
等我搵日送本爛gag心經過你下/...^^
Posted at 2008-07-23 10:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cky_tong1314 於 2008-07-19 08:49 PM 發表:
HALO !~~!!!
做咩去左我既 blog 唔cm 既 ...
>.我cm你啦 ...
^_^
by _)___ 瑩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂!!!   
下次一定留番cm比你/...
Posted at 2008-07-20 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing_yi0205 於 2008-07-19 08:48 PM 發表:
爛gag...
你真係...減少d得唔得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我盡力啦/.....
 
Posted at 2008-07-20 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siusiu2610 於 2008-07-19 05:56 PM 發表:
我地笑啦我地-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 因住笑到肚庝呀/...
Posted at 2008-07-20 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]