chansuet : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
It's Snowing``~~
chansuet
暱稱: SnOw~~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 最新日誌 ::
2010-05-22
考完試啦/.....
仲於番黎啦!~
`~停課啦,gag神番黎啦...
`~家.碎了../""=.+ ...

:: 日誌分類 ::
全部 (23)
'SnOw的文章/~~?!' (8)
未分類 (15)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 23
留言總數: 87
今日人氣: 1
累積人氣: 1601

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


`~gag王強戰回歸../"=.+"~?! 分類: 未分類

 今日,

傳聖火喎/....

搞到我有d想去睇呀"火炬機"(即古巨機)傳聖火tim/....

雖然我冇去到/...

不過唔緊要,

我係上星期嘅體育堂已經身體力行,

同我d同學打左場"無間道3之終極排球",

點解係無間道/??

因為我呢咁天真嘅同學,

竟然比個果死人朱大象評判屈左係對面d間諜/.....

我只係係前個秒好有衝勁咁跑去接住個波/..

然後係後個秒好有衝勁咁避波/...

就比呀象小姐話我係間諜/...

唔講佢啦/....

我好耐都冇打blog,

好耐冇講gag,

不過唔使怕/...

只要朱大象一日未減肥/...

我都唔會停止講gag架........

所以朱大象,

為左我可以抖抖,

快d去瑪花啦/....

五星戰隊提醒你地"係傳聖火期間,千萬唔好興奮過龍搵膠樽扮傳聖火呀/....聖火會燒你pat pat架/....."

88!!~~






訪客留言 (返回 chansuet 的日誌)


lawlaiying 於 2008-05-24 01:09 PM 發表:
打blog la gag神..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mimilam24 於 2008-05-07 08:28 PM 發表:
d gag好爛..
仲有...唔好拉我黎講..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lawlaiying 於 2008-05-03 04:19 PM 發表:
你d gag爛既程度同牙芬有得比,
你條友仔打波打得超9...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chiuchiu1002 於 2008-05-02 08:21 PM 發表:
真係好爛...-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

話我d gag爛/?
信唔信我搵聖火燒你pat pat呀啦/...
Posted at 2008-05-03 01:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siusiu2610 於 2008-05-02 07:29 PM 發表:
我真係頂你D爛GAG-3-''
唔洗我去瑪花都可以停姐-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔仲意瑪花,
咪去纖型22囉/..
講錯都唔使頂呀/...
Posted at 2008-05-03 01:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]