琴日真系悶撚到仆街
不過今日都好d 去左跑步
亞馬好好笑呀 串人串到d人冇野講
哈哈...............
放成3日假 開心到死呀
日日都去踢波 又可以去打機
日日都錦就好啦 都唔知幾時有得在放假
睇完留言呀
好黑仔牙
今日要早上7:00鐘起身去買旗好黑牙
去完拉 想去打機 點知個銀包唔見左 都算拉
壽朋友屋企打 打到6:00點 有人叫我去食火鍋
話有半價 去到等左4個鐘 點知無半價 算拉 開心下姐
食完想去打機 點知............? 唔想講牙 好傷心牙
今日真系由早黑到晚牙.