嘩.... 今日 焦早 洛左 去呀公到 買外買
買完 啦 上番屋企 個陣是 冇啦啦 嘔
我右唔知 點解會 嘔
但係 我洛去買外買 個是 我都 汁到 24個 7仔 印花
我覺得 自己 好好彩
嘻嘻.....