嘩!!今日好似唔係自己平時咁呀!!>@ v
今日一出街就話買星星只,,
咁就去左銀座食早餐啦!!食完就去買星星只喇.
咁sky係前面,,咁就更係去sky睇先ga喇
買左3條,,唔知$3定$5呀!!>>>>>>>>>.
咁見倒條四葉草貼紙好令喎!!咁又買左喇!!
又行去睇睇,,見倒双俠(唔要人字)好令,,>@ v
阿媽話有xx喎!!咁我又買喇!!咁就係sky買完我自己既野!!>@ v
咁寺到草x田,到睇,,咁又買左d!!
去到出面,,有野睇喎!!咁又無啦啦找左個位,,睇喇
又買左勁多mike,,唉,,><
今日,,洗左$500幾呀!!
你知ga喇,,我既家境唔太好,,一日只可洗幾十,,
今日,,唉................................
|