|
暱稱: 【"`CHARITY_°*】 |
訪客留言 最近三個月尚無任何留言 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
今天又是補課大日子!!我很晏先起身牙!!我7點4先起身*伸個懶腰*乖乖的爬落牀*岩岩好*8點出門口*上車*到第二個站見到何靖文上車*不過冇叫到佢*點知落車見吾到佢*係見到大頭B*愕然!!!*點到學校*又傾計了*好快就打鐘*好快就上去*數學!!!*好好!!!*好中2上*做做做*OK難*有好多人都做吾曬*但係我就好早做完啦*BECOZ*有謝國生教*THZ唷*佢不斷走黎走去*教人!!HAHA*冇咩野*中史囉*又係咁*西史間書*中文悶悶的*同家欣傾計也*很快就過完啦*好祈待聽日可以早走*好祈待聽日既BBQ*哈哈!!又要玩濕身*臨走同馮紫講聽日去BBQ吾同佢傾電話*比施飛遂聽到*話聽日落雨去BBQ*關佢咩事喎*落雨就吾去得既咩,,算了吧!!*本來聽日去踩冰*再去B嫁*點知王啟研又話吾去踩..算啦*有得B就算啦*HAHA*好耐冇見過佢地啦* |